~upps..~

hej på er, har typ glömt att blogga för har varit med kompisar så har inte tänkt på det.. Men i måndags så var jag barnvakt åt min lillebror och min kompis från Nyköping kom hit. Försökte få honom att dansa Just dance 3 med mej men det gick inte så bra så ringde hit Julia så hon och jag dansade. Sen bjöd jag och min lillebror dom på mat :)
Sen ringde jag hit Max och vi fyra gick på en rätt lång, men det va kul :)
Sen kom Matilda och killarna försökte lära mej att göra armhävningar fast dom lyckades inte så himla bra men det var sjuukt kul x) 
 
 
(bjuder på dom två fula bilderna på mej)

~öland~

för två veckor sen var jag och mina familj och campade på öland med husbilen, vi campade på två olika campingar, den ena heter Sonjas Camping, den va faktiskt riktigt bra men ät inte på deras restaruang fick vänta i mer än en timme på maten :0 sen va vi på Böda sand som va bästa jag varit på :)) 
 

~segaste dagen på länge..~

hej idag har jag städat hela dagen utom när jag såg på film, skapligt trist att städa men sånt som måste göras..
finns inte mycket mer att säga, så ha det bra :)
 

~mobilblogg~

Hej på er :) sitter och ser på Hjältehunden från New york, en barnfilm men den är faktiskt bra ändå. Men sjukt hur mycket jag grät när hunden höll på och dö :0 men nu måste jag gå och fortsätta städa, skriver nog nått mer sen :) puss hej :*


~min taggiga vän~

när jag var hos morfar sist hittade jag en igelkott som var halvt död, men gav han mat och vatten så nu mår han bra :) bad även min morfar ge den mat när jag inte var där, tog några bilder på honom oxå, det roliga var att han inte hade något emot att jag satt brevid honom när han var framme och åt :)
 
 

~killer heels ;)~

fick en kommentar om mina skor jag har på en av bilderna så slänger upp en bättre bild på dom ;)
 
 
ska tillägga att dom är 16 cm höga :) och finns HÄR

~stan idag~

hej på er !

idag vaknade jag rätt 'tidigt' så åkte med mina föräldrar till stan för dom skulle handla vilket inte är så kul så dom släppte av mej på stan. träffade en massa kompisar och fick med mej lite nytt hem :) och nu sitter jag i min rosa onepiece och pratar med fina vänner 
kanske slänger in något mer inlägg senare puss sålänge ;*
 
3 tub-toppar 35:-/st (New Yorker)
 
 
gråa jeans 99:- (New Yorker)
 
 
färgglada jeans 99:- (New Yorker)
 
 
vinröd stickad tröja 199:- (H&M)

~Godmorgon~

Hoppas ni har sovit gott och hade en bra kväll :) själv satt man i sin ensamhet och kollade på TVD (the vampire diaries), men skulle ha spelat Cluedo med familjen fast dom såg på film istället.. 
Nu ska jag gå och äta frukost så puss på er ♥
 
 

~I can kiss away the pain..~


~älskade djur~

några fina djur som jag fotat :)

~flower~

här kommer några bilder på blommor :)


Nu blir det ändring här !

hej på er, från och med nu kommer dethär vara mer utav en fotoblogg :)