- snyggaste!! -

Hej igen!! 
Sitter hemma och segar. Men känner mej nöjd med dagens köp som är ett par sjuuukt snygga skor! Älskar dom! :D Var på bio med famlijen också, såg på Hotell Transylvaninen, en animerad barnfilm. Inte jag som valde filmen, de gjorde min lillebror :) Men den var faktiskt riktigt bra! Rekommenderar den ;)
Hoppas eran fredagskväll är mer intressant än min!
Puss :*
 

- mobilblogg -

Hej på er!
Jag vet att det är längesen sist jag bloggade.. Men har inte haft något kul att skriva om.
I tisdags åkte jag till landet, umgicks med min mysiga syssling, på onsdagen åkte hon och jag till stan ett tag. Hon skulle ha lite saker till sina hästar. :)

I torsdags åkte jag hem igen, när jag kom hem gjorde jag mej iordning sjukt snabbt för att hinna med bussen till stan. Va med en kompis några timmar tills bussen hem gick 21:15.

Just nu sitter jag på donken och väntar på maten, ska sen se på bio med familjen. Vet inte vilken film men säger det sen när jag kollat på den ;)
Är väldigt glad just nu ochså.. Har köpt världens snyggaste **** ;)
Avslöjar det senare.. Någon som kan gissa vad det är ? ;)

Pusshej :*