- 100 frågor! -

Lång, men ändå ganska roliga frågor…

1. Hur gammal är du? 16år

2. Hur gammal känner du dig? 
Känner mej som 16 ?

3. Vad har du gjort i dag? Kollat på film

4. Vilken film såg du senast? Bratz 2 (A)

5. Vem ringde du senast? Pappa

6. är du besatt av någonting? Ehm, min mobil ? ^^

7. Är du rädd för blod? Nej, men tycker inte om det

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? En soffa, tv, lillebror, mitt vardagsrum :)

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej det kan jag inte

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Hahah nej ? 

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Jag tänker inte gå upp och kolla...

12. När vaknade du i dag? 
kl 11 typ

13. Vilken är din favorithögtid? Sommaren helt klart!

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I Örebro..

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Oj.. Jag vet inte

16. Hur vill du tillbringa din pension? Vill inte tänka på min pension när jag är 16

17. Vad lyssnar du på just nu? Hero - Enrique Iglesias 

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nepp :)

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Vanlijyoghurt, mjölk, o'boy, godis och choko pops 

20. Vem är din favoritkändis?  Har inget favorit

21. Vad är du på för humör just nu?  Uttråkad.. :(
  
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa och Afrika

23. Snarkar du? Nej, men kan prata lite ;)

24. Vilket yrke skulle du vilja jobba inom? Skulle vilja jobba med djur eller på kontor.. Stor skillnad jag vet :) 

25. Hur går du helst klädd? Tighta jeans och nån tröja :)

26. Vilket stjärntecken är du född i? Tvillingarna

27. Vilket är ditt favoritgodis? Allt utom choklad och surt godis!

28. Vad sa du senast? -
Hejdå! Tilla pappa som jobbar inatt.

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Kan man ha ett favoritämne ?

30. Vad har du på dig just nu? Gråa mjukisbyxor och en t-shirt

31. Vilken är din favoritaffär? Typ H&M, Cubus, Lindex och Hårvårdsbaren

32. Vad har du för storlek i kläder? Olika beroende på märket men oftast 34/XS
 
33. Vad har du i dina fickor? En tia :)

34. Vad köpte du senast? En godisklubba :)

35. Hur många gånger har du flyttat? En gång när jag var 2år

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Mobil, dator och sällskap :)

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Helt klart kvällsmännsika!
 
38. Senaste filmen du såg på bio? Oj, det var länge sen men jag tror jag såg Breaking Dawn part 1

39. Har du blivit sydd någon gång? Nej

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Ja de har jag ;)
 
41. Vad åt du till frukost? Två mackor och varm o'boy
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Då gick jag i förskoleklass ^^
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Har inte körkort så svaret är nej ^^ inte än iaf ;)

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Hemligt ;)

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På mitt sängbord

46. Vad var det sista du åt? Lax med pressad potatis och citronsås :)

47. Vem är världens vackraste kvinna? Det måste vara Kim Kardashian

48. Är du blyg? Ibland 

49. Vilken var den sista konserten du var på? Aldrig varit på någon..

50. Vad heter du i andra namn? Linnea

51. Har du varit med om en bilolycka? Ja jag blev påkörd för 5 år sen

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Ridning

54. Har du några husdjur? Nej inte längre.. :(

55. Vill du gifta dig? Kanske

56. Vad är du sugen på just nu? Att umgås med någon!

57. Vad är klockan? 18:49 enligt datorn jag sitter vid

58. Vad är det konstigaste du ätit? Ehm.. 

59. Har du någon udda förmåga? Nae ?

60. Var växte dina föräldrar upp? I Norrköping och Skärblack

61. Vad önskar du dig i julklapp? Jag önskar mej pengar så jag kan köpa det jag vill ha när jag vet ^^

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Nja inte direkt 

63. Göteborg eller stockholm? Göteborg 

64. Har du sett någon dö? Nej men såg min hamster när den var död :( R.I.P Snövit

65. Har du någon gång ringt polisen? Ja en gång

66. Hur många grader är det ute? -4 grader

67. Vilken färg har ditt hus? Typ sandgult med brunt trä oxå ?

68. Vad sjöng du senast? Ho hey - The Lumineers

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Ja de hoppas jag :)

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej

71. Har du svenskt ursprung? Ja, men är lite finsk oxå :)

72. Hur mycket väger du? Runt 43-44kg 

73. Har du ett turnummer? Nea va är det bra för ? :)

74. Vem kramade du sist? Min lillebror

75. Har du någon gång åkt snowboard? Nej :O

76. Kan du åka skateboard? Nej verkligen inte! ^^

77. Nämn någon du beundrar och varför? Hmm..

78. Har du gröna fingrar? Nej, mina är hudfärgade :)

79. Har du svimmat någon gång? Ja, när jag blev påkörd

80. När lärde du dig senast någonting nytt? Händer nästan varje dag :D

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Jag kallades Nile när jag var yngre

82. Vad skulle du göra om du fick en miljon? Oj! Jag skulle lägga undan det tills jag blev äldre :)

 83. Är du vidskeplig? Vad är det ?

84. Vilka är dina största svagheter? Dåligt självförtroende, kort stubin, blyg 

85. Vad händer till helgen? Helgen tog precis slut.. Men höstlov nu! 

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Aldrig!

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Ingenting alls ^^

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Flyga, vissla och vara utan min mobil

89. Vilken är din favoritrestaurang? Har inte varit på så många men Donken är nice ;)

90. Bada eller duscha? Bada!

91. Är du bra på att laga mat? Klart jag är! 

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Jag jobbar inte :)

93. När och varför var du på sjukhus senast? Spelar ingen roll :) lite privat

94. Vilket är ditt drömyrke? Att vara rik utan att behöva göra något :D

95. Har du några Piercings? Inte än

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Ägg är inte gott

 97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? I somras när jag träffade världens unberbaraste kille :)

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov

99. Har du gråtit idag? Ja

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå till en kompis :) 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback