- ingen bra dag..-

Hej på er sötnosar!
Börjar med att säga att denhär dagen verkligen inte är bra.. Blev väckt vid 6 av väckarklockan, men var sjukt seg så låg kvar ett bra tag. Sen blev det som vanligt väldigt bråttom med att hinna klä på sig och allt sånt. Men hann få i mej en macka innan jag satte fart till bussen. 
I skolan hade jag engelska, kände mej sjukt seg och hängig och hostade massor så gick hem efter den lektionen. Hade otur med både buss och spårvagn, spårvagnen jag skulle ta till bussen åkte precis när jag kom så då hann jag inte till bussen. Och nästa jag skulle med gick en timme efter, alltså 12:25.. Så fick sitta på resecentrum i en timme, men som tur är fick jag sällskap efter ungefär en halvtimme :)
När jag kom hem så åt jag makaroner och bacon så nu är jag äckligt mätt.. Och dum som jag är så tog jag en brownie bit straxt därefter, så just nu mår jag rätt illa.
 
Pusshej :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback