- jag har inte glömt -

Hej på er!
Jag har inte glömt bort bloggen, jag har bara inte haft tid. Har fixat i mitt rum hela helgen, har kastat minst 7 påsar med massa saker jag inte behöver! Så nu börjar de se okej ut, bara att fixa nya tapeter också. Men de tar jag senare. En sak i taget :)
I söndags var det ridning, hopplektion på min fina Zamira. Det kunde ha gått bättre om man säger så, men det gick ändå bra. Hoppade bana, och allt gick sjukt bra till sista hindret då hon hoppade alldeles för tidigt vilket resulterade i att jag åkte av.. Men landade skapligt bra, lite ont i ena benet bara. Och sen när man kommer hem och ska duscha så har varmvattenberedaren gått sönder så det gick inte att duscha! Fick gå och lukta häst.. Inte så kul, men idag så fick pappa ordning på den så jag kunde duscha.
 
 Idag var det studiedag så jag var hemma med pappa och Erik (min lillebror), vi var lite lata så vi åkte in till stan och åt på donken.. Som var riktigt gott idag! ^^
Sen ritade jag och Erik lite och målade med vattenfärg, kände mej som en 5-åring igen men gjorde det för Eriks skull. 
 
Nu har jag inget mer att säga än att ni som läser min blogg är jättesöta som gör det! 
Puss på er! :*
 
 
 
Världens finaste!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback