-no stress!-

Tjooo!!

Sitter just nu hemma och har precis varit och hämtat ett paket från H&M, där två av mina t-shirts var! :) Riktigt nöjd med dom. Hade tänkt att åka till stan och träffa en kompis, men mamma tyckte jag kunde vara hemma denhär fredagen, va ju ute förra veckan och blev sjuk efter det.. Så lika bra att ta det lugnt :)
 
Jobbar lite med en skoluppgift som är att designa en 'logotype' för ett café, inte det lättaste men just nu tror jag den ser helt okej ut, bara lite småfix kvar! 
Har ni något tips på vad man kan ha för bild till, kaffekopp eller nått liknande ? :)
 

Men ska gå och hjälpa mamma med maten så uppdaterar jag lite senare igen! Puss :*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback