- sjuk -

Hej på er mina fina läsare :)

Förlåt för att jag inte har uppdaterat något idag, men är bara hemma och är sjuk så känns inte som att jag har något intressant att skriva om.. Tråkigt att bara vara hemma och sega, har kollat på två filmer idag och sen spelat  Sims 3 och sovit :)
Såg på 18 year old virgin och Linas kvällsbok, två riktigt bra filmer faktiskt så rekomenderar er att se dom om ni känner för att se film :) 
Har verkligen inget att skriva om så hoppas ni haft en bra dag :)
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej finis! ställ gärna en fråga i min frågestund om du har lust, kram! hoppas du har det bra :)

Svar: klart jag kan ställa en fråga fina du! :) kram
Elin Nyberg

2012-10-24 @ 19:49:51
URL: http://beccarosan.blogg.se
Postat av: Rebecca

hehe tack ;) kram

Svar: din tur att ställa fråga till mej nu ;) kram
Elin Nyberg

2012-10-24 @ 20:08:45
URL: http://beccarosan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback