- tog en paus.. -

Hej på er igen!
Som ni märkt har jag tog jag en paus i ett par dagar, har varit hemma sen i måndags så inte haft något att skriva om. Bara suttit hemma och kollat på film efter film, dock väldigt skönt att få vila upp sig. Nackdelen är ju att man blir väldigt rastlös..
Men igår roade jag mej med att sminka mej i brist på annat, sen frågade jag mina föräldrar lite snällt om jag kunde få gå ut, och blev förvånad att jag fick det! Så åkte till en kompis som bor vid stallet (i Åby). Där var jag från typ 6 till halv 12 då mamma kom och hämtade mej :)
Somnade som en stock när jag kom hem, sov till 11 ungefär.. Har inte gjort något annat än att kollat på film idag, får inte rida idag eftersom att jag varit sjuk så det suger :(
Ska snart äta, lax och pressad potatis med citronsås, sjukt gott!! :)
 
Pusshej sålänge :*
 
 
Bjuder på en dålig cambild från igår (lots of makeup)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback